ACB

L'ADN Penya com a bandera

Lliga Endesa. El Fiatc Joventut engega la seva nova campanya de socis, basada en la força del planter, sota el lema ‘La fórmula només és nostra'

Dia de feina ahir al Palau Olímpic. El president, Jordi Villacampa, va presentar el seu nou consell d'administració i a la vegada es va aprofitar l'acte per presentar la nova campanya de socis. Una campanya força original dissenyada per Sergi Marot que es basa sobretot en l'ADN Penya. “La fórmula només és nostra” amb fotografies dels joves de la casa com ara Llovet, Suárez, Vives, Barrera, Ventura, Abalde, Sans, Iriarte i Nogués, el present i el futur més immediat del Joventut. En l'acte, el nou conseller de màrqueting Raúl Ciprés va explicar les bases de la iniciativa: “Volem anar enfocats als joves i a les famílies, amb preus baixos en què per 65 euros a la Grada Jove o 95 a la general es podran veure tots els partits de la Penya d'aquesta pròxima temporada.” El conseller esportiu Juanan Morales, l'exjugador, va ser clar en el missatge a l'aficionat: “Volem que quedi clar que la nostra idea no és apostar pels joves perquè l'economia del club no està bé, sinó que apostem pels joves perquè és la nostra filosofia en aquest club.” Per cinquè any consecutiu no s'augmentarà ni un euro la quota al soci.

Per cinquè any es mantenen els preus, es podrà veure la Penya per 65 euros

Nou consell del Joventut SAD

EL9

Jordi Villacampa va presentar el seu nou consell d'administració, en el qual hi haurà, en les diverses àrees –de dreta a esquerra– Raúl Ciprés (màrqueting), Juanan Morales (esportiva), Jordi Villacampa (president) Josep Puig (vicepresident), Ricard Palou (comunicació), Bernat Montoya (relacions institucionals), José Carlos Pliego (jurídica). Falten dos consellers més.

Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)